Pages

Monday, February 13, 2012

...............අනන්තය.............ආදරේ...........


අනන්තය ගැන
ලියන්නේ කොහොමද
ඒකනේ ඒකට අනන්තය කියන්නේ
අනන්තය ගෙන මගෙ
ආදරේ කියන්නමි
මගෙ ආදරේ අනන්තයක් බව
මගේ ආදර අනන්තය
නුඹ ආදරේ කරලම
ඉවර කරන්නට නමි
මේ සංසාරේම
මගේ ළඟ ඉන්න වෙයි.

 --------------------------------------------------------------------------------------------------
අසනි වැසි හඬගා කියන්නේ
මගේ ආදරේ තරමයි
මගේ හදේ තරමි
සදේ නුබත් තවමත් නොදුටුවදෝ
මහ හඩින් නුඹේ කවිය
තවමත් ඇසේනවනේ
මදු සදේ නුබේ නමිනි
මගේ ජීවය ඇත්තේ
මටත් අහිමි මගේ ජීවේ
නුඹ අරගෙන ගොස්නේ

-------------------------------------------------------------------------------------------------
කොතරමි පැතුවත්
ඔය නෙත් දැහැනට
එන්නට
ඔය නෙත් වෙනතක් දකියි
කෙතරමි සිතුවත්
නුඹ ලඟට එන්නට
නුඹ සැමදා මට නමි
දුරයි
අනේ හමන සුලගේ
ඇගේ සුවදත් අරගෙන
හනිකට මා ලඟට වරෙන්
අඩු තරමි මින් ඇගේ
සුවඳවත් විදින්නට
අනේ සුලඟෙ
මට උදවි කරාපන්
--------------------------------------------------------------------------------------------------

හෙමිහිට හඬ දෙන නුබේ ඔය වළලු යුග
නුඹ තාමත් පලදනවාද ප්‍රියේ
දශක ගණන් ගෙවුනත්
මේ වෙන්වීමට
තවමත් මතකයන් අළුතයි
ඊයේ විලසින්
නුඹ දන්නවාද සදේ
ඔය දෙතොලට සැමදා ලං වුන
නුබේම සුසුමක්
තවමත් මා ලඟමයි
දශකයක් වුව නුඹෙ සුසුමි
මේ හදවත තුල සුරැකිවමයි

----------------------------------------------------------------------------------------------------

සිතුවිල්ලක් පමණක්
උනත්
සිතට එය සහනයක්
නිදන විට පෙනෙනා
සුන්දරම සිහිනයක්
සිතුවිල්ලක් පමණක් උනත්
විටක මහ කුණාටුවක්
මහ වැස්සකින් සැදෙනා
මහ ගං වතුරක්
සිතුවිල්ලක් පමණක් උනත්

ආදරේ අමුතුම දෙයක්

No comments:

Post a Comment