Pages

Wednesday, February 8, 2012

..............මගේ ආදරේ...............


සුවඳ මල් පෙති පාර වසාගෙන
 
හිමි මලත් කොතැනද
 
සැඟවෙලා
 

මගේ මල නුඹ
 
සුවඳ නැති නිසාවට

නෙලා ගත්තෙමි දෝත පුරාවට

තරු කැටයක් හෙමිහිට දිලිසිලා

මෙහෙම කිවිවා මගේ

කණට කොදුරා

නුඹේ මල සුවඳ නැති නිසාවට

වෙන බඹරුන්නැ එහි රොන් ගන්නට

දෝත පුරා ඔබ නෙලාගත් මල

නුඹට පමණයි දිවි තුරාවට

.................................................................................................................. 
නන්නාදුනන සිහිනේ

නොකියාම ලංවුන විලසින්

නොකියාම ඇයි යන්නේ

ලංවන්න ඉඩදුන්නත්

වෙන්නට බෑ දැන්නමි

නන්නාදුනන සිහිනේ

නුඹයි අද මගේ ජීවේ

කප්පරක් පැතුමන් සුනුවිසුනු කර

නුඹ පියනැගුවෙ

නන්නාදුනන සිහිනේ

ඇයිද මා පිබිදුනේ
....................................................................................................................................................
අනන්තය ගැන කවි ලියන්නේ කොහොමද

ඒකනේ ඒකට අනන්තය කියන්නේ

අනන්තය ගෙන මගෙ

ආදරේ කියන්නමි

මගෙ ආදරේ අනන්තයක් බව

මගේ ආදර අනන්තය

නුඹ ආදරේ කරලම

ඉවර කරන්නට නමි

මේ සංසාරේම

මගේ ළඟ ඉන්න වෙයි.
 ......................................................................................................................
නිමක් නැති

මේ ආකාසේ

මටත් දුර ඈත විහිදෙන්නට

හැකි නමි

හිතේ දුක විතරක් නෙමෙයි

මම මාවමත්

ඔය අහසට

විසුරුවනවා

මම සමාවෙන්න

අහසේ

එ නුඹේ බර

වැඩිකරන්න නමි නෙමෙයි

ඒ දුකට වඩා

මේ දුක වැඩි

හන්ද

No comments:

Post a Comment